پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

 

 

 

 

ویرا - طی حکمی از سوی علی هوشمند، محمدحسن ابراهیم‌بیگی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ظهر امروز، با حضور محمدی فرماندار شهرستان چرداول و مهرداد رشیدزاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مراسم تودیع و تکریم الیاس هواسی و معارفه محمدحسن ابراهیم‌بیگی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول انجام شد.

 

در این مراسم محمدی فرماندار شهرستان چرداول ضمن خوشامدگویی از زحمات، هماهنگی و همکاری هواسی رابط فرهنگی این اداره در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

رشیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان چرداول و توانمندی هنرمندان این شهرستان به عنوان سرمایه‌های انسانی گفت: پیشبرد اهداف و اعتلای عرصه فرهنگ و هنر استان در گرو حمایت و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر و استفاده از ظرفیت هنرمندان است.

 

در ادامه حکم محمدحسن ابراهیم‌بیگی با امضای علی هوشمند مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام، قرائت و توسط فرماندار چرداول به ایشان اهدا شد.

 

در پایان از زحمات هواسی که به مدت ۱۴ ماه عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group