پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

 

 

 

ایلام - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان با بیان اینکه اکنون بیش از ۲۰۰ یتیم و فرزند محسنین از حمایت این نهاد در شهرستان برخوردارند، گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ حامی و خیر نیکوکار سرپرستی این فرزندان را عهده دار هستند.

عزیزمراد غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: لیالی قدر فرصتی برای یتیم نوازی بوده و کمیته امداد این شهرستان آماده ثبت‌نام از نیکوکاران برای حمایت از ایتام نیازمند است.

وی از آمادگی این نهاد در اجرای پویش طرح اکرام ایتام و محسنین در شب های قدر به منظور ثبت نام از خیران در حمایت از ایتام نیازمند شهرستان خبر داد و افزود: یکی از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان و به خصوص، لیالی قدر حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.

 وی ادامه داد: به منظور حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین پایگاه های جذب حامی در محل های برگزاری مراسم شب های قدر برپا می شود و مردم خیر و نیکوکار می توانند با مراجعه به این پایگاه ها و یا تماس با شماره همراه ۰۹۱۸۶۱۵۱۶۸۳ و تلفن ثابت ۰۸۴۳۴۳۴۴۱۳۱ حامی ایتام و فرزندان محسنین شهرستان شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان از هدفگذاری این نهاد در ماه مبارک رمضان به منظور جذب ۲۰۰ حامی جدید برای ایتام نیازمند خبر داد و یادآور شد: هم اکنون اجرای طرح هر کارمند پنج حامی در این نهاد در حال اجرا است که در قالب این طرح کارکنان این نهاد، هر کدام پنج حامی جدید به حامیان ایتام اضافه می کنند.

وی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد، گفت: نیکوکاران همچنین می توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان محسنین شهرستان را برعهده بگیرند.

 بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب سه هزار و ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان هلیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group