پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

 

 



ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن و جبهه استکبار باورهای دینی و اعتقادات اسلامی جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده و درصد ناامید کردن این قشر بوده که خوشبختانه تاکنون ناکام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه دوشنبه در سلسله نشست های گفتمانی "چراغ راه " در دیدار با دانشجویان استان اظهار داشت: باید خط پدافندی در درون خانه در مقابل دشمن و جبهه استکبار ایجاد شود و از مدارس، محافل علمی و فضای مجازی برای این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: تلاش و تمرکز دشمن برای تحقق برنامه های خود از طریق فضای مجازی و رسانه ها است که برای مقابله با آنان اصحاب رسانه باید هوشیار باشند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی از جمله سخنان مقام معظم رهبری بود که در سال های اخیر در خصوص فتنه‌ های دشمن و جبهه استکبار بیان کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: ایران، استکبار جهانی را به چالش کشید و نقش خود را در جهان و منطقه بخوبی ایفا کرد و روزبه روز در حال پیشرفت هستیم.

امام جمعه ایلام ادامه داد: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق، ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و این مهم در مقایسه با خروج آمریکا از عراق و افغانستان بسیار سنگین تر بود.

وی یادآور شد: قدرت ایران به جایی رسیده که جبهه استکبار باید از ۲ هزار کیلومتر از ما فاصله داشته باشد و مقامات آمریکایی قبلا اعلام کردند که ۵۲ مرکز ایران را هدف قرار دهند اما نتوانستند به این هدف برسند.

وی با اشاره به اقتدار نظامی ایران در جهان گفت: خارج کردن نفتکش ایرانی از چنگ نیروهای ارتش آمریکا بار دیگر اقتدار و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ناتو در جنگ روسیه و اوکراین یادآور شد: در جنگ اوکراین و روسیه دو طرف بازنده جنگ خواهند بود و کشورهای که قول همراهی به اوکراین را دادند پای کار نیامدند.

امام جمعه ایلام با اشاره به وضعیت مطلوب کشور از نظر صادرات نفت گفت: در زمان شاه و قبل از آن ۶ میلیون بشکه نفت صادرات داشتیم و این میزان در مقطعی به ۲۰۰ هزار بشکه رسید ولی هم اکنون با قیمت مطلوب صادرات نفت قابل ملاحظه ای داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شد که مدیران برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را در اختیار رسانه قرار دهند و براساس آن برنامه ها حرکت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group