پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۵۱۰ کیلومتر از راههای شهرستان مرزی دهلران در طول سال جاری خط کشی شده است.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عملیات خط کشی ۱۲۰ کیلومتر از محورهای اصلی دهلران- اندیمشک و دهلران- مهران امروز در مراسمی با حضور مسئولان آغاز می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محور دهلران - مهران و ۲۵ کیلومتر نیز در محور دهلران - اندیمشک انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: در این بازه زمانی بیش از ۲ هزار تن هم لکه گیری در سطح جاده های شهرستان دهلران انجام شده است.

چشمه خاور از اجرای عملیات اجرایی ۳۸۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان طی سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان عملیات روکش آسفالت ۲۹۰ کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۹۰ کیلومتر هم آسفالت حفاظتی بوده است.

وی افزود: برای اجرای این میزان عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی، اعتباری بیش از چهار هزار و ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق، دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group