پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 

 



ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: شهرداری های کوچک استان که مشکلات درآمدزایی دارند، در توزیع اعتبارات تملک دارایی بصورت ویژه دیده می شوند.

سعید هژبری روز چهارشنبه در نشست امور شهرداری های استان در خصوص بررسی مشکلات سه شهرداری زرنه ایوان، دلگشا ملکشاهی، آسمان آباد ملکشاهی افزود: از اعتبارات استانی و اعتبارات حوزه اربعین به شهرداری کوچک نیز ویژه توجه می شود.

وی افزود: تمامی عوارض شهرداری باید بطور دقیق اخذ شود و کمیته نظارت شهرداری ها تشکیل شده و از چندین شهرداری نیز بازدید شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: یکی از مشکلات شهرداری کوچک و سایر شهرداری ها نیروهای مازاد آن است که موضوع ساماندهی آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

هژبری اضافه کرد: در مجلس مصوب شد درآمد شهرداری‌ها براساس شاخص های جمعیتی توزیع می شود و عموما شهرداری کوچک کشور با این قانون با مشکلات درآمدی مواجه هستند.

وی تاکید کرد: باید راهکارهایی اتخاذ شود که سهم درآمدی شهرداری های کوچک افرایش یابد تا بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: شهرداری ها وظیفه ای خطیر و مهم در حیطه عمران و توسعه شهری دارند و اگر تحت هر شرایطی به وظیفه خود عمل نکنند، موضوع عمران شهری متوقف و اختلالی در عملکرد ها بوجود می آید.

هژبری گفت: وضعیت مالی شهرداری دچار تغییراتی شده است و درآمد پایدار شهرداری ها از محل ارزش افزوده ملی بسیار کم شده است که در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group