پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 



ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کنترل و مدیریت فضای مجازی مهم ترین راهبرد مقابله هم جانبه با هجمه دشمن است که در این راستا اصحاب رسانه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیده های جشنواره نماز و رسانه استان اظهار داشت: باید فضای مجازی مدیریت شود چراکه دشمن درصدد احاطه کردن و در اختیار گرفتن این فضا برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی بر لزوم ورود حوزه و دانشگاه در بحث ترویج نماز تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز بعنوان یک نهاد مهم و تاثیرگذار در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ستاد اقامه نماز استان در شرایط جدید با رویکرد تاره ورود و یک گروه اندیشه ورز فعالیت خود را برای ترویج نماز آغاز کند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: هر قدر ارتباط ما با خداوند در نماز بیشتر باشد، می توانیم به همان اندازه از گناه دور باشیم و کسی که که با خداوند ارتباط دارد، به هر اقدامی دست نمی زند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: امام حسین (ع) برای دفاع از دین جان خود را فدا کرد ، هلاک شونده کسی است که دین او غارت شده باشد، وقتی انسان واجبات و محرمات را ترک کند در واقع دینش را از دست داده است و اگر چنانچه ها شخص در دفاع از دین و ارزش های اسلام از دنیا برود، شهید محسوب می شود و به درجات عالی می رسد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: طبق روایات بزرگترین دشمن کسی است که نیرنگ های او پنهان باشد که در حال حاضر ما در این جنگ با دشمن هستیم و دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال فتنه گری است.

به گزارش ایرنا، در این نشست از برگزیدگان جشنواره نماز و رسانه استان با اهدای لوح تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group