پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 



به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام: نورالدین الیاسی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این جلسه اظهار داشت: شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی در استان محسوب می شود.


وی افزود: ما در برابر یک جنگ نابرابر اقتصادی هستیم و باید کار و تلاش کنیم و نگذاریم افرادی آگاهانه و یا نا آگاهانه چوب لای چرخ تولید بگذارند، امروز کشور بیش از هر زمانی به توسعه رشد و بالندگی نیاز دارد کارگران با همبستگی سازمانی خود میتوانند چرخه تولید را به بالندگی و رشد برسانند.


ایشان گفتند: صنعت پتروشیمی و این مجتمع امروز یک دانشگاه صنعتی می باشد و باید از ظرفیت دانش بنیان ها در چرخه تولید بهره لازم را ببرند.


در این جلسه حسن نجفی سمنانی گزارشی از افزایش تولید و ثبت رکورد بالاتری از تولید محصولات پتروشیمی و ثبت بیشترین ساعات بدون حادثه ارائه نمود.


نماینده امام جمعه شهرستان چوار در این جلسه به جایگاه کار و کارگری در دین اسلام پرداخت و اظهار داشت: دین اسلام دین کار و تلاش و مجاهدت است، کارگران بایستی با تاثیر از مبانی دینی و فقهی مبانی اسلام در مسیر کار و تلاش گام های موثر و بلند بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group