پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 


ایلام - فرماندار هلیلان گفت: آغاز بکار عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی دارد که تحقق این مهم تحولی عظیم در شهرستان ایجاد می کند.

کوروش عیوضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: پتروشیمی هلیلان یکی از محوری ترین طرح در راستای اشتغالزایی و توسعه شهرستان است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان با جدیت در دست پیگیری است، افزود: از حدود سه ماه پیش رایزنی ها برای پای کار آمدن سرمایه گذار آغاز شده است.

فرماندار هلیلان ادامه داد: معارضان محلی در حال حاضر مهم ترین مانع برای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان هستند و اگر چنانچه مالکان، زمین های خود را با قیمت مناسب در اختیار قرار دهند می توانیم شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

عیوضی از رفع مشکل زیر ساختی برای تامین آب شرب روستاهای داجیوند نیز خبر داد و گفت: از ۱۵ اردیبهشت مشکل حوزه زیرساختی نظیر تملک چاه و شبکه انتقال حل و فصل می شود و شاهد آغاز این عملیات خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که وضعیت تورم بسیار نامطلوب بود اما دولت شبانه روز درصدد رفع مشکلات و رسیدن به وضعیت مطلوب برای برای افزایش میزان رضایتمندی مردم است.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group