پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024



 

 

 

ویرا - سارا فلاحی در دیدار با حسن نجفی‌سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تاکید بر حمایت از تولید در پتروشیمی ایلام گفت:دو مشکل کمبود خوراک و آب پیش روی این صنعت مولد و اشتغالزا در استان است که باید رفع شود.

 

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در قالب مسئولیت‌‌های اجتماعی اقدامات موثر و قابل توجهی در استان انجام دهند افزود:در سال «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین» باید از واحدهایی که خط مقدم تولید و اشتغال هستند حمایت شود.

 

وی به ارزآوری پتروشیمی در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه این صنعت در دوران تحریم نقش مهمی در اداره کشور ایفا نموده است ادامه داد:به دلیل کاهش بارندگی در سطح کشور ، استان و پتروشیمی نیز از این تنش آبی متاثر شده است که باید این مشکل در بلندمدت مرتفع شود.

 

مدیر عامل پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌‌های دکتر فلاحی نماینده محترم استان از پتروشیمی ایلام گفت:پتروشیمی به دنبال راه‌های جایگزین برای تامین خوراک در‌ راستای حل مشکلات این صنعت است.


مهندس نجفی‌سمنانی با بیان اینکه تامین آب یکی از ضروریات اجتناپ‌ناپذیر حوزه تولید است ادامه داد: پتروشیمی ایلام برای عبور از این بحران به حمایت‌های نمایندگان استان در مجلس و وزارت نیرو نیازمند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group