پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

ایلام _  استاندار ایلام گفت: با توجه به اینکه توانمندسازی اهداف اصلی امام راحل (ره) در تاسیس کمیته امداد بوده این مهم باید اولویت این نهاد مقدس قرار گیرد.

 

حسن بهرام نیا شامگاه جمعه در ضیافت افطاری شماری از مددجویان کمیته امداد ایلام در محل مجتمع فرهنگی، رفاهی لاله ایلام اظهار داشت: خدمت گذاری به قشر نیازمند از افتخارات بزرگ ما مسؤولان نظام بوده و مصمم به ادامه این راه هستیم.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای توانمند کردن قشر نیازمند و رساندن خانواده ها به جایگاه های بالا نقش مهمی داشته و موفق بوده است.

 

اسناندار ایلام اضافه کرد: خوشبختانه در طی چهار دهه از عمر انقلاب بسیاری از فرزندان خانواده های مددجو علاوه بر اینکه به جایگاه های شایسته رسیده اند، اکنون خود به حامیان نیازمندان تبدیل شده اند.

 

بهرام نیا با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های مددجوی کمیته امداد گفت: امشب یکی از بهترین شب های ما بود که در جمع شما ولی نعمتان حضور پیدا کردیم و در این ضیافتی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل(ره) برگزار شده است در خدمت شما باشیم.

 

وی در پایان گفت: امید است که نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر از گذشته در راستای توانمندی سازی نیازمندان گام برداشته و از کمیته امداد در راستای برگزاری چنین ضیافت ها و برنامه ها که در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می کند و همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) استان در این برنامه ها تقدیر می شود.

 

در پایان این ضیافت افطاری که بیش از ۳۰۰ نفر از ایتام و مددجویان کمیته امداد حضور داشتند، استاندار ایلام درخواست ها و مشکلات مددجویان کمیته امداد را مورد بررسی قرار داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group