پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 



ایلام - عظمت و آوازه ارتش سرافراز ایران اسلامی به درازنای تاریخ ملت خود است و نام نیک و نشان نورانی آن بر سریر سخاوت خودنمایی می کند و امروز در کنار مردمی بودن در تراز ویژگی های جهانی می درخشد.

ارتش نیروی نام آوری که با تکیه بر ایمان و شجاعت خود سالار جاده جهاد است و سلطان جنگل جان و فدایی جان نثار ایران.

مصحف مینو و مدال مردانگی ارتشیان سربلند در معرکه جنگ هشت ساله ایران و عراق معتبرترین سند صداقت و سماحت افسران و درجه داران و سربازان سربدار است.

نسب آنان به کوروش و سبب شان به آرش کمانگیر می رسد، این مرزداران مُتوکِل را به دژی دشمن شکن و سنگری سترگ تبدیل کرده که گذشته آن چراغی فرا راه آینده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با قریب ۵۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز و آزاده نام خود را در خاطره خوش و خُرم مردم جاودانه کرده است.

این امنیت آوران رُعب ستیز با سلاح جان و عشق ایران ، قدرت و قداست کشور خود را در محاسبات نظامی دنیا قابل رویت کرده و به قطب های مغرور عالم تنه می زند.

ارتشی که مراتب مذهبی و مکتبی مردمی بودن آن در دوران مبارزه آزادی بخش ملت ایران با حکومت ستمشاهی با شعار ارتش فدای ملت به اثبات رسید و در قالب خدمات اجتماعی ، عمرانی و درمانی در مناسبت های مختلف ادامه یافت.

رزمندگان خدوم و بی ادعایی که اُمرای آن همچون صیادشیرازی، فلاحی ، فکوری، نامجو، بابایی، قرنی و ستاری در کمال فروتنی و گمنامی جان خود را تقدیم این آب و خاک کردند و به شهادت رسیدند تا عزت ایران و کرامت ایرانی ملعبه دست جانیان جهانی نگردد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران دیروز با تعهد و طهارت و امروز با تولید ، تخصص و خودکفایی در جنگ افزارهای پیچیده دفاعی عنوان و آوازه ایران را در آسمان اقتدار جهان به نمایش درآورده و افکار عمومی عالم را متحیر کرده است.

اشراف هوایی ، آمادگی دریایی ، اقتدار زمینی و پایداری و پویایی در پدافند آسمان ایران، ارتشیان عزیز را به یک پدیده پاک و بدون پیرایه تبدیل کرده است.

نیروی مقتدر و متفاوتی که در تراز جهانی می درخشد و امنیت ملی و آرامش مرزی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و نمادی از مردمی ترین نیروهای مسلح را در گستره جهانی به نمایش گذاشته است.

درود خدا بر ارتشیان عزت آفرین و سنگرنشین که در محراب معبود نماز رضا بجای آورده و با امتزاج توسل و توکُل برخوان خدا نشستند و آیه عشق و عطای اجابت دریافت کردند.

سجاده نشینان سلحشوری که گلزار شهدای بلاد ایران با گُل وجودشان مزین و سردرب شهرهای کشور با شمیم شورانگیز آنان معطر است.

پاک سرشتان پیشگامی که بَرگِ بندگی و احرام ابدیشان زینت افزای عرش الهی است و گّل گوارای وجود آنان اعتبار جنگلستان جهاد و شهادت را به اعلا علیین رسانده است.

خاکی پوشان خرمدینی که خورشید خونشان خاک را به افلاک برد و کرانه های زمین را کیمیا کرد.

سلام و صلوات خدای حکیم برچنین نیروی نورافروزی که نگارش بهشت را هدیه می کند و نگاهش یک ملت را به امید وا می دارد.

جنود جاودانی که وجودش امنیت زا و سجودش آرامش بخش و عروجش رضای خدا را به دنبال دارد.

اصل و نسلشان پایدار و زُهد و ظفر و نعمت و نُصرتِ ایزد منان تقدیمشان باد./ایرنا - نگارش؛ سیدحرمت الله موسوی مقدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group