پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 



ایلام - استاندار ایلام خواستار ایحاد خانه خلاقیت و نوآوری در خصوص فعالیت های نرم افزاری شد و گفت: در این رابطه مکان مورد نیاز در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می گیرد.

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی ایلام و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به توانمندی هایی که جهاد دانشگاهی می تواند در استان ایجاد کند، خواستار راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانه خلاقیت و نوآوری در استان شد و اظهار داشت: این موسسه می تواند با ایجاد مرکز جامع سلامت زنان در خصوص بیماری های زنان همچنین بحث ناباروری و دیگر بیماری ها در استان فعالیت کند و در این راستا هر گونه کمک و اعتباری نیاز باشد استان همکاری خواهد کرد.

وی با تاکید بر پژوهش های محصول محور در استان افزود: پژوهش های علمی براساس نیاز باید تجاری سازی شوند.

استاندار ایلام با اشاره به درخواست جهاد دانشگاهی در خصوص ایجاد خانه خلاقیت و نو آوری در استان تاکید کرد: این مرکز می تواند بحث ساماندهی کسب و کارهای مختلف بخصوص در بحث نرم افزاری را هدایت کند و در این خصوص هم با اختصاص مکان مناسب و همکاری های لازم تلاش خواهیم کرد که این مرکز به سرعت ایجاد شود.

بهرام نیا در خصوص مرکز جامع بیماری های زنان یادآور شد: برای ایحاد مرکز جامع بیماری های زنان و بحث درمان ناباروری حدود ۴۰ میلیارد تومان نیاز است که برای این مهم رایزنی خواهیم کرد.

وی با تاکید براین که تحقیقات و پژوهش ها باید منجر به تولید علم و تجاری سازی شوند، افزود: محور فعالیت ها در جهاد دانشگاهی باید بر انجام پژوهش های محصول محور بر طبق نیازهای استان متمرکز شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group