پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 




ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام به وقوع حوادث مشترکان گاز در طول سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: ۱۴ حادثه برای مصرف‌کنندگان گاز در مناطق شهری و روستایی استان در مدت زمان ذکر شده به وقوع پیوسته که از این تعداد ۱۳ مورد انفجار و آتش سوزی و یک مورد گازگرفتگی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی روز شنبه با بیان اینکه سال گذشته ۲ مورد فوتی برای مشترکین گاز استان اتفاق افتاده است، افزود: متاُسفانه یک نفر فوتی ناشی از آتش‌سوزی و یک مورد دیگر گازگرفتگی با CO بوده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین علت حوادث مشترکان گاز، استفاده از وسایل غیر استاندارد است، اظهار داشت: شرکت گاز استان اقدامات قابل قبولی در زمینه‌های مختلف برای کاهش حوادث مشترکان انجام داده‌است که انتظار می‌رود مشترکان گرامی به آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شمس‌اللهی تصریح کرد: توزیع سی‌دی آموزش نحوه صحیح مصرف گاز طبیعی، آگاه‌سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سراسری، پخش تیزرهای انیمیشن به زبان محلی و چندین مورد دیگر برای کاهش حوادث مشترکین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: توزیع کتابچه‌های دانستنی‌های گاز حاوی مطالب ایمنی و صرفه جویی برای استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی در بین دانش‌آموزان و مشترکین و نیز توزیع کتاب‌هایی در قالب داستان آقای ایمنی، نرم افزارهای آموزش ایمنی ارائه در نمایشگاهها، مدارس و غیره، آموزش حضوری توسط کارشناسان شرکت در مدارس و ادارات، جلسات متعدد با سازمان نظام مهندسی و پیگیری انجام نظارت‌های دقیق‌تر از دیگر اقدامات در راستای کاهش حوادث برای مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: بیمه مشترکان و پرداخت خسارت به حادثه دیده‌ها در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، مشارکت در نمایشگاه های مختلف، تحلیل حوادث مشترکان و بررسی علل آن، اندازه گیری میزان مرکاپتان گاز مصرفی و آگاه سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز، بخشی دیگر از اقدامات در راستای کاهش حوادث گاز برای مشترکان بوده است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group