پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

 

ایلام - امام جمعه ایلام با اشاره استقرار موکب در ایام اربعین گفت: باید ضوابط و شرایط استقرار و خدمات رسانی تمامی مواکب اعلام و بر طبخ و توزیع غذا در ایام اربعین بصورت دقیق نظارت شود.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در نشست هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با حضور استاندار ایلام، اظهار داشت: علاوه بر موضوع اربعین، ستاد بازسازی عتبات عالیات دارای ظرفیت بسیار خوبی در تمامی حوادث و بلایای طبیعی برای کمک‌رسانی است.

وی افزود: در ایام اربعین کمک رسانی به مواکب یک ضرورت است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: بالاترین سرمایه که خداوند به انسان داده عمر و سپس جوانی است که در روز حساب در خصوص اینکه عمر و طول مدت جوانی انسان چگونه سپری شده است، سوال خواهد شد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در خصوص منبع دارایی هر انسان و صرف کردن این دارایی در کدام بخش و حب به اهل بیت ( ع ) نیز از سوالات دیگری است که در آخرت از هر انسان پرسیده می شود.

وی با اشاره به خدمت ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: هرساله تعدادی زیادی از خانواده های شهدا و نیازمندان از طریق کمیته مردمی ستاد عتبات عالیات به کربلا مشرف می شوند.

وی خواستار حمایت و استقبال از مواکب داران در ایام اربعین شد و گفت: یکی از نقاط ضعف ما این است که در برخی موارد از مواکب داران بطور خاصی استقبال نمی کنیم که امیدواریم در این راستا فرهنگ‌سازی شود

امام جمعه ایلام ادامه داد: روحانیون و ائمه جمعه شهرستان ها باید فعالیت های فرهنگی خود را افرایش دهند تا شاهد یک انسجام در این حوزه باشیم.

وی خدمات رسانی مردم و دستگاه های اجرایی در ایام اربعین را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: خدمات خوبی در ایام اربعین بصورت رایگان و خالصانه به زائران ارایه می شود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: کمک های مردمی و سایر مساعدت ها به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای خدمات دهی شایسته به زائران و دوستداران اهل بیت ( ع ) ساماندهی شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه تلویزیونی" زندگی پس از زندگی" گفت: این برنامه یک درس آموزنده و اثر گذار برای همه ما انسان ها است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group