پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان در بازه زمانی شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش یافت.

سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از آغاز سفرهای اربعین حسینی و در ایام شهریورماه، تردد تعداد هفت میلیون و ۷۳ هزار و ۲۹۹ وسیله نقلیه در جاده‌های استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۲ درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیان کرد: بیشترین تردد به ترتیب سهم محور سرابله - ایلام با ۳۷۷ هزار و ۵۹۳ ، ایلام - مهران ۳۲۷ هزار و ۴۷۹ تردد و محور شباب - سرابله با ۳۲۱ هزار و ۶۸۲ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به میزان تردد زائران در بازه زمانی یاد شده(شهریورماه) یادآور شد: این مدت سه میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ نفر از این مرز تردد (ورود و خروج) کردند.

چشمه خاور ادامه داد: طی این مدت (اول تا پایان شهریورماه) سه میلیون و ۵۳ هزار و ۳۱۶ هزار نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۳۰۵ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۱ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۷۷ هزار و ۴۷۸ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۴۹۶ نفر به کشور ورود و ۴۱ هزار و ۹۸۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group