پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 

ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از اجرای گام دوم یعنی کنترل لایه به لایه جمعیت زائران در ورودی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ملیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و افزایش چند برابری تعداد سفرها، پلیس استان ضمن داشتن برنامه های مرحله اول خود یعنی تامین امنیت مطلوب مسیر تردد زوار ، وارد مرحله دوم یعنی اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت می شود.

وی افزود : نظر به تجربیات سنوات قبل که همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حجم تردد افزایش چند برابری یافته و در خروجی مرز جهت انجام اقدامات خروج زوار نیازمند صرف زمان است که این امر با وجود گرمای شدید هوا و ازدحام بیش از حد جمعیت می تواند مشکلات زیادی را برای زوار ایجاد کند.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: جهت حفظ امنیت و بخصوص سلامت هموطنان، پلیس با راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مدیریت لایه به لایه و پیشگیری از ازدحام جمعیت در مهران را با فعالیت شبانه روزی در دستور کار دارد.

سردار القاصی مهر گفت: جهت رفاه حال زوار عزیز با همت مسئولان استانی تعدادی از مساجد و مدارس با داشتن امکانات اولیه رفاهی برای توقف و استراحت زوار تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: زائران در راستای حفظ سلامت خود و همکاری با مجموعه انتظامی در اجرای این طرح، در مکان های تعیین شده استراحت داشته باشند و پلیس نیز با بسیج تمامی امکانات و نفرات خود در نقطه به نقطه مسیر تردد در کنار زوار بوده و در کمترین زمان ممکن زائران را روانه مرز خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group