🔹

مهندس حسن نجفی‌سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با اعلام این خبر خوش به هواداران ، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال "چوار۶۵ ایلام" گفت:شرکت پتروشیمی ایلام از تیم نخست فوتبال استان برای حضور قدرتمند در لیگ دسته سوم کشور حمایت مالی می‌کند.

وی افزود:استان ایلام استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال دارد و امیدواریم نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور عملکرد موفق و درخشانی داشته باشد. مهندس نجفی با بیان اینکه حمایت‌های مالی این شرکت از تیم اول و منتخب استان خواهد بود افزود:این حمایت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صورت می‌گیرد. مدیر عامل پتروشیمی ایلام ادامه داد:پس از مذاکرات هیات فوتبال استان ، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر عامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام و اخذ موافقت هلدینگ خلیج فارس، مجوز لازم برای حمایت مالی از این تیم اخذ شد. علی‌شائی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیر عامل پتروشیمی ایلام از تیم اول فوتبال استان گفت:پتروشیمی ایلام در قالب مالی، لجستیکی و پشتیبانی از تیم فوتبال چوار ۶۵ ایلام حمایت می‌کند. وی با بیان اینکه ورزش و جوانان استان نیز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام را در اختیار تیم فوتبال چوار۶۵ ایلام قرار خواهد داد افزود:به ازای هر برد و صعود به لیگ دسته دوم پاداش درخوری به بازیکنان و کادر فنی تعلق می‌گیرد. علی شائی تاکید کرد:تمام ظرفیت‌های استان برای حضور درخشان این تیم در سطح اول کشور بکار گرفته خواهد شد.

آبختی سنجابی رئیس هیات فوتبال استان ایلام نیز با تمجید از حمایت مالی شرکت پتروشیمی ایلام از تیم منتخب استان گفت: هیات فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در استان عزم خود را برای حمایت قاطع از تیم منتخب فوتبال استان جزم کرده است. وی افزود:تیم فوتبال چوار ۶۵ از نظر امتیازی تیم اول فوتبال استان ایلام می‌باشد و پیش از مشخص‌شدن قهرمان این رقابت‌ها، موضوع حمایت مالی پتروشیمی ایلام از تیم نخست استان مطرح شد. وی با آرزوی موفقیت برای تیم اول استان برای حضور آبرومند در لیگ دست سوم کشور تاکید کرد:استعدادهای درخشانی در فوتبال استان وجود دارد و حضور موفق و صعود این تیم به رده‌های بالاتر لیگ کشور انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان استان خواهد بود.

🔹 رئیس هیات مدیره تیم چوار ۶۵ ایلام گفت:این تیم نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال در فصل پیش‌رو خواهد بود و بهترین بازیکنان ایلامی که در تیم‌های مطرح کشور بازی کرده‌اند برای حضور در ترکیب در این تیم جذب شده‌اند. سنجابی به ثبت قرارداد بازیکنان این تیم در هیات فوتبال استان اشاره کرد و افزود: بالابردن سطح کیفی برگزاری مسابقات و تعیین زمان‌بندی درست یکی از وظایف اصلی هیات فوتبال استان خواهد بود. حجت‌اله هاشم‌بیگی با تشکر از حمایت‌های مالی شرکت پتروشیمی ایلام گفت: رایزنی گسترده‌ای با مدیر عامل محترم پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس صورت گرفته است که نتایج قطعی آن به زودی به اطلاع به طرفداران فوتبال خواهد رسید. وی ادامه داد:بر اساس چشم‌انداز و افق ۱۰ ساله، تیم "چوار ۶۵ ایلام" در سال ۱۴۰۴ به لیگ برتر فوتبال صعود خواهد کرد. دکتر هاشم‌بیگی افزود: تمام بازیکنان و کادر فنی این تیم، بومی استان و منتخب شهرهای استان هستند. به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، زمین فوتبال چوار در سال ۶۵ در حالی که بازی بین دو تیم منتخب چوار و جوانان ایلام جریان داشت، در دقیقه ۵۵ بازی آماج حملات هواپیماهای عراقی قرار گرفت و ۱۵ بازیکن ، داور و تماشاگر فوتبال به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. این واقعه‌ی تلخ و دردناک که در تاریخ فوتبال دنیا بی‌نظیر است، سند مظلومت مردم مرز‌دار استان ایلام می‌باشد و هر ساله در ۲۳ بهمن ؛ سالروز بمباران زمین فوتبال چوار گرامی‌ داشته می‌شود که امیدواریم این رویداد در تقویم رسمی کشور به ثبت برسد. سرزمین لاله‌های فوتبال پس از آنکه به عنوان قهرمان لیگ استانی به مسابقات فوتبال کشوری در لیگ دسته سوم راه یافته است نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولین کشوری و استانی است و این تیم اکنون تیم اول و نماینده استان در این رقابت‌ها خواهد بود که با تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌های مالی پتروشیمی ایلام و مسئولین استانی شایستگی و پتانسیل حضور قدرتمند در سطح اول کشور را دارا می‌باشد. ورزش و جوانان ایلام، هیات فوتبال استان و شرکت پتروشیمی ایلام مثلث حمایت از تیم چوار ۶۵ ایلام را تشکیل داده‌اند که امیدواریم دامنه‌ی این حمایت گسترده‌تر شود تا این تیم با تکیه بر توان بازیکنان و کادر فنی بومی استان در سطح اول کشور حضور آبرومند و مقتدری داشته باشد.