پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 



ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تثبیت مدیریت در یکسال پایانی دولت در دستور کار است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در مدت باقیمانده گزارش عملکرد حوزه های کاری خود را به مردم ارایه دهند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان ایلام اظهار داشت: مدیران سفت و سخت به کارشان بچسبند در مدت باقیمانده بیلان کاری خود را به مردم گزارش کنند.

وی با بیان اینکه ثبات مدیریتی لازمه توسعه است، افزود: این مهم در یکسال پایانی دولت حائز اهمیت است چراکه ما در این بازه زمانی بیشتر دنبال تکمیل امور و اتمام کارها هستیم و البته عدم تغییر به منزله عدم نظارت بر کار مدیران نیست.

استاندار ایلام یادآور شد: در عین حالی که بر تداوم کار مدیران تاکید داریم از طرفی با ماهیانه کردن ارزیابی ها نظارت ها را سفت و سخت تر کرده‌ایم و در این مسیر با مدیران کم کار و بی انگیزه برخورد می شود و در صورت نیاز حتی اگر مدت زمان کمی به پایان دولت باقیمانده باشد و به این نتیجه برسیم که مدیری باید تغییر بکند این کار را بدون فوت وقت انجام خواهیم داد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی مسئولیت پاسخگویی به مردم است، اضافه کرد: باید وحدت و همدلی و هم افزایی در دستور کار همه مدیران باشد و مفهوم تفاهم و همدلی این است که همه دستگاه ها و مجموعه ها به هم کمک کنیم و یک برنامه ای را به ثمر برسانیم و البته این به معنای عدم استقلال مدیران نیست.

وی به گزارش ارزیابی عملکرد فرمانداران پرداخت و ضمن تبریک به افراد منتخب گفت: فرمانداران بعنوان صف مقدم در شهرستان های استان پیشانی خدمتگذاری به مردم هستند و من به خاطر تمامی زحماتی که طی این چند سال در حوزه های مختلف چون برگزاری سالم و امن انتخابات، مراسم باشکوه اربعین و مدیریت خوب بحران در حوادث و بلایای مختلف طبیعی متقبل شده اند قدردانی و تشکر می کنم.

استاندار ایلام به شرایط سخت مالی کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط مسئولان با مدیریت منابع از حداقل ها بهترین استفاده را برای پیشبرد امور سازمان انجام دهند.

سلیمانی دشتکی بر فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: ادارات با فروش اموال خود می توانند منابع مالی را تقویت و برنامه‌ های پیش روی را سرو سامان داده و تکمیل کنند.

وی بر استفاده‌ دستگاه ها از تهاتر در پرداخت بدهی های نیز تاکید کرد و گفت: تهاتر یک امر قانونی و خوب است و خارج از بودجه راهی برای پرداخت مطالبات دستگاه ها به افراد حقیقی و حقوقی است.

استاندار ایلام ادامه داد: منتها مدیران مواظب باشند ضمن اینکه بازه زمانی برای استفاده از این ظرفیت محدود است، لازم است ابتدا مجوز سازمان برنامه و بودجه را اخذ کنند.

سلیمانی دشتکی حاصل رفت و آمدهای مسئولان ارشد کشوری به استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این سفرها استان در مطالبه گری و رایزنی های مختلف خود با مسئولان ارشد کشور موفق عمل کرده است و مدیران دستگاه های متولی با پیگیری جدی مصوبات و تفاهم نامه ها خیر و برکت و شیرینی این سفرها را نصیب مردم استان کنند.

وی با اشاره به اینکه استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ در حوزه های مختلف تبدیل شده است، اظهار داشت: با وحدت و همدلی و تلاش همه جانبه مسئولان خوشبختانه استان بر ریل بسیار خوبی در حرکت به سمت توسعه است.

سلیمانی دشتکی در پایان گریزی به وضعیت کرونا در استان زد و گفت: متاسفانه وضعیت خوبی در بحث کرونا نداریم و به عبارتی در اوج این بیماری خطرناک هستیم و همه باید نسبت به این شرایط حساس احساس مسئولیت کنند و هر کسی به سهم خود با ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی در جهت سلامت خود و هم نوعان اقدام کنند.

وی افزود: امروز کرونا جزیی از زندگی مردم شده است و ما باید جوری خودمان را با این وضعیت سازگار کنیم که هم زندگی و امور مردم در جریان باشد و هم سلامت آنان حفظ شود.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط استاندار ایلام از فرمانداران بدره، ایوان و ایلام که در ارزیابی عملکرد به ترتیب رتبه اول تا سوم را بدست آورده بودند، تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group